Obchodní podmínky
Těmito obchodními podmínkami se řídí elektronický obchod (e-shop) provozovaný na těchto stránkách. Odesláním objednávky Objednatel (Odběratel) potvrzuje, že s nimi byl řádně srozuměn a že s nimi souhlasí.1. Základní údaje, kontakty
1.1. Provozovatel a fakturační údaje
TT HOLDING, a.s.IČ: 241 71 034
DIČ: CZ24171034
Sídlo
Tišnovská 2029/51
Kuřim
PSČ: 664 34
(pro písemnou komunikaci používejte prosím níže uvedenou korespondenční adresu, na které jsou sklady, servis, hlavní obchodní kancelář a další zázemí společnosti)
Spisová značka: B 8186 vedená u Krajského soudu v Brně
1.2. Korespondenční adresa a adresa pro uplatnění písemné reklamace
TT HOLDING, a.s.Tišnovská 2029/51 Kuřim
PSČ: 664 34
1.3. Kontaktní údaje
Infolinka SKLADOVÁ-OKNA.cz pro pomoc s objednávkou, pomoc s výběrem zboží, informace k prodávaným produktům, termíny dodání výrobků vyrobených na zakázku, fakturace apod.
Telefon: (+ 420) 725 997 397, e-mail: obchod@skladova-okna.cz
Pracovní dobu našeho klientského centra naleznete v sekci Kontakty.
Místo pro osobní odběr, expedice
Adresa skladu: Tišnovská 2029/51, Kuřim, PSČ: 664 34
Pracovní doba expedice a skladu naleznete v sekci Kontakty.
Termín a čas osobního odběru je vhodné dohodnout předem. Ve chvíli, kdy je objednávka kompletní a připravená k expedici, informuje Dodavatel Objednatele o možnosti osobního odběru e-mailem.
1.4. Číslo účtu pro bezhotovostní platby
107-7118240247/0100 (měna CZK, ústav KB)1.5. Adresy servisních míst
- Sběrný dvůr pro zboží nakoupené bez montáže: centrální sklad Tišnovská 2029/51, Kuřim, PSČ: 664 34
- Pracovní dobu skladu naleznete v sekci Kontakty.
- Dovoz reklamovaného zboží je vhodné dohodnout předem: Telefon: (+ 420) 725 997 397, e-mail: obchod@skladova-okna.cz
- Bližší informace k možnostem podání reklamace – viz. Záruční podmínky (bod 9)
2. Nabízené zboží
Dodavatel zákazníkovi, odběrateli (dále jen „Objednatel“) nabízí prostřednictvím internetového e-shopu zboží, které lze rozdělit do následujících skupin:2.1. Skladové výrobky (Skladová okna)
Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:- je běžně skladem v minimálním počtu jednotek až desítek kusů,
- zpravidla nové výrobky (není-li u konkrétní položky uvedeno jinak), které jsou připraveny ihned k odběru nebo které je možné dodat Objednateli, v případě, že je daná položka aktuálně vyprodána, nejpozději do 7–21 pracovních dnů.
Na skladové zboží poskytujeme záruku v délce 24 měsíců (viz. Záruční podmínky – bod 9).
2.2. Zboží vyrobené na míru (přes konfigurátor)
Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:- si Objednatel sestaví a vytvoří sám pomocí konfigurátoru oken a dveří. Jde vždy o nové zboží, vyrobené pro zákazníka na míru,
- jde o nové výrobky, vytvořené na míru na základě individuální objednávky.
l sestavit svoje vlastní okno nebo dveře. Jednoduše a na míru. Každé okno (dveře) je možné doplnit o žaluzie, sítě proti hmyzu, vnitřní nebo venkovní parapety, změnit kliku a provádět další individuální změny.
K výrobkům vytvořeným vlastním návrhem si Objednatel může přiobjednat nářadí a materiál pro zaměření, montáž a další související zboží umístěné v kategorii příslušenství.
Na zboží vytvořené vlastním návrhem poskytujeme záruku v délce 24 měsíců (viz. Záruční podmínky – bod 9). Více o možnosti nakonfigurovat si vlastní okno nebo dveře v bodě 3.
2.3. Střešní okna
Do této kategorie spadají především:- střešní okna a související doplňky a příslušenství,
- jde zpravidla o nové výrobky.
Ke střešním oknům si objednatel může přiobjednat nářadí a materiál pro zaměření, montáž a další související zboží, umístěné v kategorii příslušenství. Na střešní okna poskytujeme záruku v délce 24 měsíců (viz. Záruční podmínky – bod 9).
2.4. Příslušenství
Do této kategorie spadá především:- příslušenství k oknům a dveřím (zejména vnitřní a venkovní parapety, žaluzie, sítě proti hmyzu, kliky, rozšiřovací, spojovací a další profily),
- materiál pro montáž (pěny, turbošrouby, tmely a silikony, vrtáky a další doporučený materiál od renomovaných odzkoušených výrobců),
- nářadí pro montáž (nástroje pro demontáž oken, pro montáž oken a pro zednické zapravení),
- nástroje pro zaměření oken a dveří (laserové a obyčejné metry apod.),
- doplňky pro servis a údržbu (seřizovací klíče, udržovací sady apod.).
Samostatné příslušenství (pokud objednávka neobsahuje okna a dveře objednané s montáží), dodáváme pouze bez montáže.
Příslušenství a doplňky je možné objednat i samostatně bez objednávky okna nebo dveří. Žaluzie a sítě proti hmyzu je možné objednat pouze spolu se skladovými okny (dveřmi) nebo s výrobky vytvořenými vlastním návrhem.
Na příslušenství k oknům (zejména parapety, žaluzie, sítě, kliky) a na elektrické nářadí poskytujeme záruku 24 měsíců (viz. Záruční podmínky – bod 9).
2.5. Bazarové výrobky (bazarová okna)
Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:- bylo vyrobeno pro jiného zákazníka, který objednávku stornoval, výrobky si neodebral apod.,
- zboží, které má drobné poškození nebránící v dalším užívání (není-li u dané položky uvedeno jinak). Specifikace případného poškození, je uvedena v popisu dané bazarové položky,
- výrobky, které byly již jednou zabudovány a po montáži ihned demontovány (např. z důvodu chybného zaměření) a jejich funkce a vzhled jsou v kvalitě nového výrobku,
- jde převážně o jednorázový prodej, převážně v počtu jednoho nebo maximálně několika málo stejných kusů.
Bazarové výrobky jsou v e-shopu vždy viditelně odlišeny od ostatního nabízeného zboží. Bazarové výrobky dodáváme s montáží i bez montáže (dle objednávky).
Pokud Objednatel nenajde v sekci bazaru ani skladových výrobků požadovaný typ oken či dveří, může si nakonfigurovat vlastní okno (dveře) prostřednictvím funkce „Vytvoř si vlastní okno“.
K bazarovým výrobkům si Objednatel může přiobjednat nářadí a materiál pro zaměření, montáž a další související zboží umístěné v kategorii příslušenství. Prostřednictvím konfigurátoru lze jednoduše ke každému bazarovému oknu přidat vnitřní nebo venkovní parapet.
Žaluzie a sítě proti hmyzu k bazarovým položkám nedodáváme a v konfigurátoru jsou proto nedostupné.
Na bazarové zboží poskytujeme vzhledem k povaze zboží sníženou záruku (viz. Záruční podmínky – bod 9).
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
3. Funkce „Vytvoř si vlastní okno“
3.1. Konfigurátor oken a dveří, byl navržen pro běžného uživatele amatéra. I přesto však vyžaduje jeho používání znalost alespoň základních termínů v oblasti otvorových výplní a znalost stavebnictví jako takového.
3.2. V případě, kdy si Objednatel není jistý technickou specifikací své objednávky, výběrem oken, grafickým vyobrazením, potřebuje odbornou konzultaci atd. může využít službu „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“ (viz. „Doplňková služba - Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“ – bod č.4)
3.3. Dodavatel nenese odpovědnost za škody vzniklé chybně provedenou objednávkou pomocí konfigurátoru "Vytvoř si vlastní okno".
3.4. Pokud Objednatel zjistí, že si chybně nakonfiguroval výrobek, který takto objednal, má možnost jej Dodavateli vrátit, popř. objednávku stornovat (viz. Storna, nepřevzaté zboží – bod č.10). Prokazatelné přiměřené běžné náklady, které však Dodavateli do této chvíle vznikly (včetně nákladů na případné odkoupení výrobků zpět od Objednatele), je Objednatel povinen Dodavateli uhradit a Dodavatel je oprávněn tyto náklady v případě jejich neuhrazení Objednatelem dále vymáhat.
4. Doplňková služba – „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“
4.1. V případě, kdy si Objednatel není jistý technickou specifikací své objednávky, s výběrem oken, s grafickým vyobrazením popř. potřebuje odbornou konzultaci atd. může využít doplňkovou službu „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“
4.2. Vložením služby „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“ do košíku (resp. jejím objednáním), bude namísto běžné Objednávky Dodavateli odeslána pouze nezávazná „Předběžná objednávka“. Teprve po-té co odborný technik dodavatele překontroluje tuto předběžnou objednávku a zkonzultuje její technické řešení s Objednatelem po telefonu a odsouhlasí si s ním správnost této objednávky, bude zboží vyskladněno, popř. předáno do výroby a doručeno Objednateli. Zákazník si tak v případě využití této služby může být jistý, že objednal přesně to co chtěl a dostane právě takové okno, které požadoval.
4.3. O telefonické potvrzení správnosti a technickou kontrolu objednávky s Objednatelem se Dodavatel snaží min. 2x během dvou nejbližších pracovních dnů od přijetí „Předběžné objednávky“, přičemž v případě neúspěchu zasílá informaci i na e-mail Objednatele.
V případě, kdy není možné s Objednatelem provést telefonické potvrzení správnosti objednávky (dlouhodobě nedostupný telefon apod.), Dodavatel „Předběžnou objednávku“ po 5ti dnech od jejího přijetí stornuje a informuje o tomto kroku zákazníka e-mailem.
5. Platební podmínky
Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny vždy bez DPH i s DPH (uvádíme obě ceny na detailu produktu před vložením do košíku). Na košíku jsou standardně uvedeny ceny bez DPH a výše DPH a celková cena s DPH je uvedena v celkovém souhrnu pod košíkem. Uvedené ceny jsou konečné bez ceny za dopravu. Případná cena za dopravu se dopočítá na košíku dle celkového objemu zakázky.
Platební podmínky souvisí se způsobem dopravy objednaného zboží.
Platební podmínky souvisí se způsobem dopravy objednaného zboží.
5.1. Osobní odběr
V případě, kdy Objednatel objedná výrobky bez dopravy a bez montáže, uhradí za zboží hotově při jeho převzetí ve skladových prostorách Dodavatele.5.2. Zaslání přepravní službou
V případě, kdy Objednatel objedná výrobky pouze s dopravou bez montáže, uhradí za zboží hotově přímo přepravci v místě převzetí.5.3. V případě objednávky i s montáží (je-li tato služba pro dané výrobky dostupná)
V případě, kdy objednatel objedná k výrobkům i montáž, uhradí za zboží a dodávané služby hotově po dodání výrobků a provedení montáže.5.4. Záloha
Na bazarové položky, skladové položky a drobné příslušenství objednané BEZ MONTÁŽE, nepožaduje Dodavatel zálohu. Na výrobky vytvořené vlastním návrhem (na míru pro zákazníka), na střešní okna, na výrobky, které nejsou běžně skladem a na výrobky dodávané i S MONTÁŽÍ, Dodavatel požaduje zálohu ve výši 30% z celkové výše objednávky. Doplatek (70%) hradí Objednatel hotově při odběru na skladě (v případě osobního odběru) nebo hotově při převzetí výrobků od přepravní služby nebo hotově po provedení montáže (v případě objednávky i s montáží).
5.5. V případě kdy Objednatel odmítá dlouhodobě objednané zboží převzít a byly učiněny veškeré dostupné kroky ze strany Dodavatele o řádné doručení objednávky, je Dodavatel oprávněn objednávku jednostranně stornovat a objednané zboží uvést do bazarového prodeje. Dodavatel je oprávněn prokazatelné přiměřené běžné náklady s tímto spojené, odečíst z uhrazené zálohy. Objednateli Dodavatel vrátí zálohovou platbu pokrácenou o tyto náklady, přičemž je povinen doložit jednotlivé náklady, které byly takto odečteny.
5.6.Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5.7.Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
5.8.Daňový doklad a dokumentaci obdrží Objednatel spolu se zbožím (při převzetí zboží).
6. Dodací podmínky
Dodavatel nepraktikuje žádná omezení související s dodáním zboží s výjimkou uvedených v těchto Obchodních podmínkách.
Níže jsou uvedeny možné způsoby dopravy a převzetí zboží. Osobní odběr není zpoplatněn a je tedy zdarma. Pokud zákazník objedná dopravu (zaklikne dopravu na košíku) na určitou adresu, je cena dopravy zobrazena na košíku a je vypočítána dle objemu a vzdálenosti dodání dané zakázky (obsahu košíku). Doprava je realizována externími přepravními společnostmi nebo vlastní dopravou Dodavatele. Dopravu zboží při uznané reklamaci hradí dodavatel.
6.1. V případě osobního odběru bude objednané zboží připraveno k vyzvednutí ve skladu Dodavatele. Termín a čas osobního odběru je vhodné dohodnout předem. Po přijetí objednávky, popř. po naskladnění objednaného zboží, (tedy ve chvíli kdy je celá objednávka skladem), Dodavatel informuje Objednatele prostřednictvím e-mailu o možnosti odebrat objednané zboží. Pracovní doba, místo odběru a kontakty na sklad jsou uvedeny v bodě 1.3.
6.2. V případě dopravy přepravní službou, jsou položky expedovány z pravidla do 3 pracovních dnů od objednání. Doba doručení zboží přepravní službou k Objednateli závisí na vytížení přepravní služby a vzdálenosti dodacího místa. Zboží je ve většině případů Objednateli doručeno do 2 pracovních dnů od předání přepravní službě.
Přepravní službu lze využít pouze pro zboží do max. 3,3 m² plochy na jeden kus. Dále nesmí žádný z rozměrů přesáhnout délku 2 350 mm.
Doporučujeme, aby si Objednatel při převzetí zkontroloval neporušenost zásilky. Doporučujeme zjistí-li Objednatel zjevné vady, aby zásilku odmítl převzít a sepsal se zaměstnancem přepravní služby zápis o reklamaci. Není-li poškození zjevné a k jejímu odhalení dojde až po vybalení zboží, doporučujeme, aby Objednatel do 24 hodin od převzetí zboží kontaktoval Dodavatele a vadu nahlásil. Rychlé odhalení do 24 hodin od převzetí a okamžité nahlášení závady usnadní zjištění příčiny a rychlému vyřešení a zabrání sporům, o tom, zda k poškození či závadě došlo až po převzetí zboží Objednatelem nebo ještě před převzetím.
V případě dopravy přepravní službou, je od Objednatele předpokládána asistence související se složením zboží na místo Objednatelem určené. Spolupráce Objednatele na vykládce objednaného zboží závisí na velikosti, váze a množství. V případě, že řidič sám není schopen zboží na určené místo vyložit, je Objednatel povinen přepravci pomoci s vyložením.
6.3. Bazarová okna (objednaná bez montáže)
Tento druh zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. položky označené v naší nabídce jako „skladem“). Pokud bazarová položka skladem není, je možné provést rezervaci do doby naskladnění.
6.4. Skladová okna (objednaná bez montáže)
Tento druh zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. aktuální množství zboží „skladem“). Pokud daná skladová položka aktuálně skladem není nebo není skladem Vámi požadované množství, zboží bude doobjednáno a doskladněno nejpozději do 7–21 pracovních dní.
6.5. Okna vytvořená pomoci funkce „Vytvoř si vlastní okno“ (objednaná bez montáže)
Tento druh zboží je pro Objednatele vyráběn na míru v provedení a specifikaci, kterou si nakonfiguroval pomocí funkce „Vytvoř si vlastní okno“. Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 10–28 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.
6.6. Střešní okna (dodáváme pouze bez montáže)
Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 14–28 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.
6.7. Montážní příslušenství (samostatně dodáváme pouze bez montáže)
Tento typ zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. položky označené v naší nabídce jako „skladem“). Pokud položka skladem není, je ve většině případů doskladněna a expedována k Objednateli do 14 pracovních dnů.
6.8. Žaluzie, parapety, sítě proti hmyzu a další příslušenství (samostatně dodáváme pouze bez montáže)
Tento druh zboží je pro Objednatele vyráběn na míru v provedení a specifikaci, kterou si nakonfiguroval pomocí funkce „Vytvoř si vlastní okno“. Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 7–14 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.
6.9. Zboží objednané i s montáží (byla-li při vytvoření objednávky tato služba pro dané výrobky dostupná)
U zboží objednaného i s montáží (popř. demontáží, likvidací a zednickým zapravením) je nutné k dodací lhůtě přičíst 14 dnů pro naplánování nejbližšího možného termínu montáže. O možných termínech montáže informuje Dodavatel Objednatele v rámci telefonického potvrzení objednávky. Termín montáže je vždy individuální dohodou Dodavatele a Objednatele.
6.10. Kombinace objednávky položek skladem a na objednání
V případě, kdy Objednatel objedná kombinaci zboží, které je a není skladem, v rámci telefonického potvrzení objednávky ze strany Dodavatele bude s Objednatelem upřesněno, zda bude chtít expedovat objednávku jako celek nebo po částech. V případě expedice po částech, bude dopočítána doprava navíc dle ceníku Dodavatele nebo dle individuální dohody v případě objednávky většího rozsahu.
6.11. U zboží, u kterého je požadována úhrada zálohy (viz. bod 5.4), se termín pro dodání počítá až od připsání této zálohy na účet Dodavatele. Zálohovou fakturu s podklady pro platbu obdrží Objednatel na e-mail po odeslání objednávky.
6.12. V případě, že Objednatel neuhradí za zboží hotově při převzetí, Dodavatel nevydá Objednateli výrobky a je oprávněn Objednateli přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou dopravou a režie skladu vzniklé s marnou expedicí objednávky.
6.13. V případě objednávky zboží i s montáží, kdy Objednatel neuhradí hotově doplatek po provedení montáže (nebo jiných služeb), je Dodavatel oprávněn výrobky demontovat, odvézt a přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou montáží, dopravu a režie skladu spojené s opětovným přijetím zboží na sklad.
6.14. Cena za dopravu vypočtená e-shopem
Systém e-shopu vypočítává dopravu z ceníku, který je omezen celkovou váhou 1.000kg na jednu objednávku. V případě, že váha celkové objednávky překročí 1.000kg (cca 15-30ks oken) zobrazí se hláška, upozorňující na překročení této hranice. Po přijetí objednávky bude obsluha e-shopu kontaktovat zákazníka a cenu dopravy stanoví individuálně.
7. Zaměření, výrobní rozměry, specifikace výrobků
7.1. Dodavatel neposkytuje službu přesného vyměření výrobních rozměrů u Objednatele.
Jako návod na zaměření je možné využít návod na stránkách Dodavatele. Návod je všeobecný popis možnosti vyměření běžného otvoru. Špatné vyměření provedené Objednatelem dle tohoto návodu není možné uznat jako reklamaci nebo nárokovat vzniklé škody po Dodavateli.
7.2. Za objednané rozměry, provedení, členění a další specifikace odpovídá Objednatel, který si objednal hotový výrobek z nabídky Dodavatele, popř. si jej sám vytvořil (skonfiguroval) pomocí funkce „Vytvoř si vlastní okno“.
7.3. Dodavatel neručí za správnost objednávky, která byla provedena ústně. Objednatel je povinen důkladně zkontrolovat, že objednané zboží souhlasí s jeho požadavky. K této kontrole slouží dokument Objednávka, který obdrží Objednatel po provedení objednávky do e-mailu. V případě, že neodpovídá specifikace objednávky představě Objednatele, je třeba včas informovat Dodavatele o požadovaných změnách nebo stornu objednávky (viz. bod 10. Storna)
7.4. Hlášení změn a úprav v objednávce, doporučujeme provádět vždy písemně (e-mailem). Na nesrovnalosti, které nelze prokázat písemně, nelze brát nezřetel.
7.3. Dodavatel neručí za správnost objednávky, která byla provedena ústně. Objednatel je povinen důkladně zkontrolovat, že objednané zboží souhlasí s jeho požadavky. K této kontrole slouží dokument Objednávka, který obdrží Objednatel po provedení objednávky do e-mailu. V případě, že neodpovídá specifikace objednávky představě Objednatele, je třeba včas informovat Dodavatele o požadovaných změnách nebo stornu objednávky (viz. bod 10. Storna)
7.4. Hlášení změn a úprav v objednávce, doporučujeme provádět vždy písemně (e-mailem). Na nesrovnalosti, které nelze prokázat písemně, nelze brát nezřetel.
7.5. Výška oken a balkónových dveří v e-shopu je uvedena vždy bez podkladního profilu, který má na výšku 30 mm (viz. obr.). Podkladní profil je umístěn pod spodním okrajem rámu okna (balkónových dveří) a je odnímatelný. K podkladnímu profilu se doráží vnitřní parapet. Tzn. pokud se u okna nebo balk. dveří počítá s vnitřním parapetem, je třeba k výšce okna (balk. dveří) uvedené v e-shopu přičíst 30 mm pro podkladní profil. Podkladní profil slouží také k jednoduššímu posouvání oken při transportu, z důvodu, aby nedošlo k poškození rámu okna. Proto poškození podkladního profilu při přepravě (t.j. odření apod.) není považováno za reklamaci a nevzniká právo na jeho výměnu či opravu – podkladní profil je po provedení montáže otvorové výplně zabudovaný v tělese stavby, proto jeho poškození není viditelné a nemá vliv na funkčnost výrobku.
7.4. Není-li u dané položky nebo kategorie uvedeno jinak, otvorové výplně jsou v e-shopu vyobrazeny z pohledu z interiéru místnosti.
8. Montáž (je-li tato služba pro dané výrobky dostupná)
8.1. Standardní „e-shopová“ cena za montáž, obsahuje montáž otvorových výplní (popř. příslušenství) do připravených otvorů. V případě více prací (dosekání otvorů apod.), které nebyly zahrnuty v objednávce, bude nutnost jejich provedení konzultována na místě s Objednatelem a doúčtována dle běžných standardních cen dle ceníku Dodavatele. Pokud Objednatel tyto více práce odsouhlasí, je povinen za ně uhradit hotově na příjmový doklad po jejich provedení.
8.2. Standardní „e-shopová“ cena za montáž obsahuje montáž na turbošrouby a utěsnění montážní pěnou. Dodavatel využívá na montáž především svoje vlastní profesionální zaměstnance, kvalitní materiály a nářadí předních výrobců. Za příplatek po předchozí dohodě je možné provést montáž pomocí parapropustných pásek, olištování a další.
8.3. Standardní „e-shopová“ cena za demontáž obsahuje demontáž dřevěných oken a rámů.
V případě více prací (demontáž železných rámů apod.), které nebyly zahrnuty v objednávce, bude nutnost jejich provedení konzultována na místě s Objednatelem a doúčtována dle běžných standardních cen dle ceníku Dodavatele. Pokud Objednatel tyto více práce odsouhlasí, je povinen za ně uhradit hotově na příjmový doklad po jejich provedení.
8.4. Standardní „e-shopová“ cena za ekologickou likvidaci obsahuje odnos a odvoz původních demontovaných oken, dveří a příslušenství.
8.5. Standardní „e-shopová“ cena za zednické zapravení po zdvojených oknech, obsahuje zapravení po montáži původních zdvojených (šroubovaných) oken do šíře spáry mezi zdí rámem okna do 4cm na každé straně. Z venkovní strany je v základní ceně zapravení do spáry šíře do 1cm. Standardně se vyzdívají otevřené špalety. V případě více prací (dozdívání, vymalování, větší spára, požadavek na uzavřené špalety apod.), které nebyly zahrnuty v objednávce, bude nutnost jejich provedení konzultována na místě s Objednatelem a doúčtována dle běžných standardních cen a ceníku Dodavatele. Pokud Objednatel tyto více práce odsouhlasí, je povinen za ně uhradit hotově na příjmový doklad po jejich provedení.
8.6. Standardní „e-shopová“ cena za zednické zapravení po kastlových oknech, obsahuje zapravení po montáži původních kastlových (hlubokých) oken do šíře spáry mezi zdí a rámem okna do 4cm na každé straně. Z venkovní strany je v základní ceně zapravení do spáry šíře do 1cm. Standardně se vyzdívají otevřené špalety. V případě více prací (dozdívání, vymalování, větší spára, požadavek na uzavřené špalety apod.), které nebyly zahrnuty v objednávce, bude nutnost jejich provedení konzultována na místě s Objednatalem a doúčtována dle běžných standardních cen a ceníku Dodavatele. Pokud Objednatel tyto více práce odsouhlasí, je povinen za ně uhradit hotově na příjmový doklad po jejich provedení.
8.7. V případě, kdy Objednatel objednal zednické zapravení po zdvojených (jednoduchých šroubovaných) oknech a na místě realizace Dodavatel zjistí, že jde o kastlová okna, provede Dodavatel pouze montáž oken, popř. se s Objednatelem dohodne na dopočítání ceny za zapravení po širokých kastlových oknech a tento rozdíl Objednatel uhradí hotově na příjmový doklad po provedení prací.
8.8. V případě kdy Dodavatel zjistí při montáži, že okna v daném rozměru a specifikaci není možné do stavebních otvorů namontovat – resp. špatně objednaná okna ze strany Objednatele (např. podstatně větší nebo menší otvor než objednaná okna, otvírka zasahuje do špalety apod.), má Objednatel na výběr z těchto možností:
- Pokud je možné otvory, okna apod. na místě upravit tak, aby bylo možné montáž provést a Objednatel odsouhlasí více náklady spojené s těmito pracemi, Dodavatel provede montáž a Objednatel za tyto více práce uhradí hotově po jejich provedení.
- Pokud byly výrobky objednány se zásadní chybou a není je na místě možné vůbec montovat nebo v případě kdy Objednatel odmítne realizaci více nákladů, pak Dodavatel ponechá zboží u Objednatele bez montáže. Objednatel je povinen potvrdit Dodavateli převzetí zboží a za tyto výrobky zaplatit do plné výše ceny. Dodavatel je povinen Objednateli odečíst cenu za neprovedené práce ponížené o 20% (režijní náklady, čas pracovníků).
- Po vzájemné dohodě může Dodavatel špatně objednané výrobky odkoupit za bazarovou cenu a Objednatel má možnost objednat nové správné výrobky. Objednatel v tomto případě buď doplatí cenu výrobků, popř. pokud je cena odkupu vyšší než doplatek, pak Dodavatel vrátí poměrnou částku Objednateli, která mu logicky náleží.
9. Záruční podmínky
9.1. Na bazarové položky poskytuje Dodavatel sníženou záruku 12měsíců na skryté vady (nelze uplatnit na vady, které jsou v uvedeny v popisu zboží a na fotografiích dokládajících aktuální stav nabízeného zboží). (Bazarové výrobky nejsou standardní nabídkou Dodavatele a jejich případná nabídka je vždy viditelně označena).
9.2. Lze reklamovat pouze vady výrobků vzniklé ve výrobě, poškozením při přepravě a vady použitých materiálů.
9.3. Pokud nebyla spolu s výrobky objednána i jejich montáž, nelze reklamovat vady a nefunkčnost způsobenou špatnou montáží, manipulací a seřízením výrobků neboť montáž, seřízení a uvedení do provozu neprovedl Dodavatel.
9.4. Dodané zboží a jejich komponenty vyrobené na zakázku (na míru pro zákazníka) nelze vyměňovat a vracet. Výjimku tvoří pouze řešení reklamace vady zaviněné Dodavatelem nebo výrobcem, případně řešení vady zjištěné a Dodavatelem uznané při převzetí výrobků.
9.5. Reklamace, posuzování a odstraňování je standardně prováděno na adrese TT HOLDING a.s., Tišnovská 2029/51, 664 34 Kuřim. V případě uznané reklamace hradí dopravu Dodavatel. Dodavatel rozhodne o reklamaci ihned ve složitějších případech do tří dnů.
10. Práva z vadného plnění
10.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
10.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:
10.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
10.2.2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
10.2.3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
10.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
10.3.1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
10.3.2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
10.3.3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
10.3.4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
10.4. Ustanovení čl. 10.3 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
10.5. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
10.6. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
10.7. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.
10.8. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
10.9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
10.10. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
10.10.1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 10.9 obchodních podmínek,
10.10.2. se vada projeví opakovaně,
10.10.3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
10.10.4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
10.11. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 10.10 obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
10.12. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
10.13. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
10.14. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.
10.15. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 10.14 obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
10.16. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
10.17. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese Tišnovská 2029/51, Kuřim, telefonicky na čísle +420 420 725 997 397 či elektronickou poštou na adrese obchod@skladova-okna.cz.
10.18. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
10.19. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
10.20. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.
11. Storna, nepřevzaté zboží
11.1. Po odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou.11.2. Objednatel má možnost bezplatně stornovat odeslanou objednávku nejpozději do 2 hodin (120 minut) od jejího odeslání.
10.3. V případě, kdy Objednatel objednané zboží a služby v dohodnutý termín, dobu a místě nepřevezme, je Dodavatel oprávněn prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s dodatečným znovu dodáváním, naúčtovat Objednateli a v případě jejich neuhrazení je po Objednateli dále vymáhat.
10.4. V případě objednávky zboží i s montáží, kdy Objednatel neuhradí hotově doplatek po provedení montáže (nebo jiných objednaných služeb), je Dodavatel oprávněn výrobky demontovat, odvézt a přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou montáží, dopravu a režie skladu spojené s opětovným přijetím zboží na sklad, dalším uskladnění atd.
11.5. Příslušenství, t.j. zejména žaluzie, sítě proti hmyzu, venkovní a vnitřní parapety, jsou pro zákazníka vždy vyráběny na míru a to i v případě, že byly objednány k otvorové výplni, která je skladovou položkou. V případě storna skladové položky, ke které bylo příslušenství objednáno, je Objednatel povinen uhradit případné náklady spojené s výrobou tohoto příslušenství, bylo-li již toto příslušenství v době stornování vyrobeno nebo nebylo-li již možné provést storno výroby příslušenství u Dodavatele.
11.5. Příslušenství, t.j. zejména žaluzie, sítě proti hmyzu, venkovní a vnitřní parapety, jsou pro zákazníka vždy vyráběny na míru a to i v případě, že byly objednány k otvorové výplni, která je skladovou položkou. V případě storna skladové položky, ke které bylo příslušenství objednáno, je Objednatel povinen uhradit případné náklady spojené s výrobou tohoto příslušenství, bylo-li již toto příslušenství v době stornování vyrobeno nebo nebylo-li již možné provést storno výroby příslušenství u Dodavatele.
12. Ostatní ujednání
12.1. Zboží je až do úplného zaplacení majetkem Dodavatele12.2. Zobrazení barevnosti na monitoru počítače nemusí odpovídat odstínu skutečného výrobku
13. Ochrana a zpracování osobních údajů
Prohlášení o ochraně osobních údajů najdete na stránce zpracování osobních údajů
14. Poučení o právech a povinnostech dle NOZ
Odstoupení od smlouvy
§ 1829
(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li oa) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
(2) Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
§ 1832(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
(2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
(3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g).
(4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
§ 1837
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
§ 1820
Sdělení před uzavřením smlouvy
(1) Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm podnikatel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku také
f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva (viz formulář), jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis (nařízení vlády 363/2013),
g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je ČOI. WWW adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.