Zákazníci před nás neustále staví nové výzvy. Snažíme se je plnit
Nemožné hned a zázraky na počkání? Ačkoli máme naše zákazníky rádi a snažíme se jim vyjít ve všem vstříc, jsou věci, které bychom vyřešili leda s kouzelným prstenem princezny Arabely. A ten bohužel (zatím) nemáme. Zrovna nedávno by se nám hodil. Při doručování zásilky pro německého klienta naše dopravní společnost zjistila, že se adresa pro doručení nachází na ostrově Helgoland a přeprava by byla možná pouze letecky. Jenže nastal další problém, na ostrově nebylo ani mezinárodní letiště. Ač neradi, museli jsme tedy objednávku stornovat.
Pokud byste i vy věděli, že máte objednávku s neobvyklými nadstandardními požadavky, dejte nám o nich vědět prosím dopředu. Předejdeme tak oboustranným nepříjemnostem. Kontaktovat nás můžete (nejen v případě problémů) na telefonním čísle 725 997 397, na e-mailové adrese obchod@skladova-okna.cz nebo nám napsat přímo na webu. Pomůžete nám zakázky připravit a doručit k vaší plné spokojenosti.
Pokud byste i vy věděli, že máte objednávku s neobvyklými nadstandardními požadavky, dejte nám o nich vědět prosím dopředu. Předejdeme tak oboustranným nepříjemnostem. Kontaktovat nás můžete (nejen v případě problémů) na telefonním čísle 725 997 397, na e-mailové adrese obchod@skladova-okna.cz nebo nám napsat přímo na webu. Pomůžete nám zakázky připravit a doručit k vaší plné spokojenosti.