Jak nás vidí zákazníci
Víme, že zpětná vazba od kupujících je velmi důležitá. Proto jsme v březnu rozeslali našim zákazníkům dotazník (ne)spokojenosti. Ptali jsme se nejen na spokojenost se zbožím, ale také jak hodnotí náš nový konfigurátor nebo jaký způsob komunikace jim nejvíce vyhovuje. Přišlo nám přes 300 odpovědí a ty nejzajímavější výsledky jsme sepsali a některé zpracovali i do několika infografik.
Co se nám daří
Ze tří stovek odpovědí jsme zjistili, že:
- nejraději naši zákazníci používají ke komunikaci e-mail.
- s naším e-shopem mají nejčastěji spojená slovní spojení levná okna, okna skladem, rychlost, vstřícné a slušné jednání, konfigurace oken.
- 43 % lidí nakoupilo zboží skladem a 56 % okna a dveře na míru přes konfigurátor, přičemž i u zboží na objednávku chválili rychlost dodání.
V čem se můžeme zlepšit
Samozřejmě ne všichni chválili, a tak jsme se dozvěděli, že bychom mohli zlepšit:
- vysvětlení, kolik stojí doprava zboží.
- prezentaci, že se jedná hlavně o nová okna, ne už jednou použitá či poškozená.
- více zpropagovat showroom v Kuřimi.
Poznatky z dotazníku samozřejmě zapracujeme a doufáme, že tak s naším e-shopem budete ještě o krapet spokojenější. Všem, kteří dotazník vyplnili, moc děkujeme.