Jak řešíme reklamace
Ani my nejsme neomylní. Pokud však již k reklamaci dojde, je podle nás důležité nestavět se k ní zády a řešit ji v co nejkratším termínu. A toho se držíme.
Vaše dotazy a požadavky přijímáme každý pracovní den na tel. čísle 725 997 397 a na e-mailu obchod@skladova-okna.cz, kde se s vámi dohodneme na nejvhodnějším způsobu řešení.
PO–PÁ | 8:30–16:00 |
SO | 8:00–12:30 |
NE | ZAVŘENO |
Reklamaci skladových výrobků (oken a dveří, které pro vás držíme skladem) řešíme ihned. Dle oboustranné dohody buď výměnou (zajistíme z naší strany dovoz nového kusu k vám domů a v tentýž okamžik odvoz reklamovaného kusů zpět k nám na sklad) nebo slevou (výši slevy proplácíme na váš účet do 3 pracovních dnů po obdržení podepsaného dobropisu) nebo servisem přímo u vás.
Reklamaci výrobků upravených na míru (okna a dveře vyrobené na zakázku) řešíme v co nejkratším možném termínu, který je závislý především na způsobu řešení, na kterém se společně dohodneme. Je-li dohodnuta oboustranně přijatelná sleva (např. pokud jde o drobnost, kterou je náš zákazník ochoten dlouhodobě akceptovat či si provést opravu sám), pak je tato forma nejrychlejším řešením. V případě řešení formou výměny za nový kus pro vás v případě výrobků na míru objednáváme nové výrobky u dodavatele (výroba nového prvku trvá cca stejně jako výroba reklamovaného kusu). Pokud je nejschůdnější oprava na místě, pak je technik k dispozici zpravidla během několika dnů nejpozději do 3 týdnů.
Abychom byli schopní vaši reklamaci vyřešit v co nejkratším termínu, zkontrolujte prosím vždy důkladně zboží při přebírání od přepravní společnosti (platí v případě, že jste si objednal dopravu až k vám domů). Viditelně poškozené zboží nepřebírejte a závady zapište do protokolu přepravce. Zboží, které nebylo viditelně poškozené, prosím překontrolujte a především vizuální závady nám nahlaste nejpozději do 24 hodin o převzetí zboží. Při nahlášení v této době, totiž dokážeme vaši reklamaci řešit co nejvíce k vaší spokojenosti a o tu nám jde především.